piątek, 27 grudnia 2013

No to zaczynamy! ;)

O czym będzie ten blog? Głównie fanfction o Hetalii - najróżniejsze: angsty, przygodowe, obyczajowe... pewnie mniej romansideł, bo nie jestem w tym dobra, ale to się zobaczy. Jestem nastawiona na one-shoty (najwyżej kilku częściowe), ponieważ nie mam cierpliwości do dłuższych opowiadań i często po prostu je porzucam. Zapewne ten blog nie będzie miał dużo obserwatorów i wejść (jak ja bym się cieszyła gdyby chociaż jedną osobę zainteresował!). Powiedzmy sobie szczerze - nie umiem reklamować niczego xD miałam Tumblra - nic z tego nie wyszło, miała Aska - ta sama historia. W sumie zakładam tego bloga dla siebie, by mieć wszystkie fanfiki w jednym miejscu, a nie gdzieś w zeszytach (tak, piszę najpierw wszytko w zeszycie - nie wiem czemu, taki nawyk). Jest to pierwsze miejsce, gdzie będę publikowała moją twórczość - taki mini debiut, hah ;)

Co do częstotliwości publikowania ff - nie mam zielonego pojęcia jak to będzie. Teraz jest przerwa świąteczna, więc na pewno coś dodam, może kawałek nawet dzisiaj. Nie wiem jak pójdzie dalej, zapewne będę publikować jedynie w weekendy i zapewne nie we wszystkie (późno wracam ze szkoły i nie mam potem czasu na nic).

I to by było chyba na tyle (ktoś to w ogóle przeczyta?) mam nadzieję, że to wszystko nie skończy się fiaskiem (>‿◠)✌

I macie przystojnego Felka na początek  :3 (pixiv.net) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz