niedziela, 1 czerwca 2014

Sama epickość (ꐦ ´͈ ᗨ `͈ )

Ok, ok  nie jest to w żadnym stopniu związane z Hetalią, ale poczułam wielką potrzebę udostępnienia tego wszystkim dookoła xD 

Otóż, wczoraj został wyemitowany 8 odc. anime Mekakucity Actors. I to, czym się chcę z wami podzielić to PIOSENKA KOŃCOWA Z TEGO ODCINKA.
Nigdy nie słyszałam lepszego endingu ;_;  to jest takie piękne ;_;
Może to tylko u mnie wywołuje takie emocje, bo z tą serią związana jestem już dość długo (mimo, że anime dopiero wychodzi, to manga/ nowelki/ seria ponad 20 piosenek pod tytułem Kagerou Project ma już spory fandom), więc dla kogoś kto nie jest w temacie, będzie to podrzędna piosenka, ale cóż może kogoś zachęcę do oglądania xD
PS. UWAGA, video zawiera DUŻE SPOILERY co do fabuły, więc jakby ktoś chciałby obejrzeć anime, to zachęcam jedynie do przesłuchania muzyki będąc na innej karcie przeglądarki/ nie patrząc się w video :3

Choć w sumie, ktoś kto nigdy nie miał z tą serią do czynienia i tak nic nie zrozumie z tego filmiku xD 

A co do fanficka, na 90% wstawię coś w przyszły weekend :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz